Hoofd inhoud

Het Datlinq totaalconcept

Vier allesomvattende stappen voor maximale groei

We geloven in een totaalconcept, omdat alles verband houdt met elkaar. Dat geldt zowel voor kleine nationale als grote internationale spelers in de markt. Een up-to-date database is niets zonder een marketinggerichte analyse. Distributie heeft vooral impact in de juiste outlets en CRM-tools krijgen waarde door resultaatgerichte aansturing. Ons totaalconcept is ontstaan vanuit de inhoud en is gebaseerd op jarenlange ervaring. Het maakt Datlinq dé partner in slimme marktbewerking.

Het totaalconcept van Datlinq bestaat uit vier stappen. Deze bestaan uit unieke producten en adviezen die leiden tot optimalisatie van de distributie, zichtbaarheid en/of activatie van uw productportfolio, merk of merken. Op de volgende pagina’s geven we u graag een introductie. Ook komen we met plezier langs om in een open gesprek te ontdekken wat Datlinq voor meerwaarde kan hebben. Maak direct een afspraak of lees gerust verder.

Stap 1: Ken je markt en herken groeigebieden

Stap 2: Ontdek het potentieel van outlets in een groeigebied

Stap 3: Bewerk de outlets efficient en effectief

Stap 4: Realiseer verkoopresultaat

Select language